Analiza konkurence za izdelavo spletne strani oz. trgovine je pomembna, saj vam lahko pomaga pridobiti vpogled v tržne trende, prednosti in slabosti konkurentov ter možnost prilagoditve svoje strategije, da dosežete konkurenčno prednost.
Tu je nekaj korakov, ki vam lahko pomagajo pri analizi konkurence za izdelavo spletne strani oz. trgovine:
- Identificirajte konkurente: Najprej identificirajte podjetja ali posameznike, ki ponujajo podobne storitve kot vi.
- Preučite njihove spletne strani: Preglejte spletno stran vsakega konkurenta. Osredotočite se na obliko in uporabniško izkušnjo (UX), uporabljene tehnologije, vsebine, navigacijo, hitrost nalaganja in mobilno prijaznost. Poiščite prednosti in slabosti njihovih spletnih strani glede na vaše potencialne stranke.
- Analizirajte ciljno občinstvo: Preučite, kakšno ciljno občinstvo ciljajo tvoji konkurenti. Kateri sektorji industrije jih nagovarjajo? Kako pristopajo k svojim strankam? Ali imajo posebne funkcionalnosti ali prilagoditve, ki jih ciljajo na določeno občinstvo?
- Preverite njihove reference in portfelj: Preverite, katerim strankam služijo vaši konkurenti. Preučite njihove reference in portfelj, da bi dobili vpogled v njihove izdelke in storitve.
- Poišči tržne trende: Preučite trenutne tržne trende. Kaj je priljubljeno med strankami? Kako se vaši konkurenti prilagajajo tem trendom? Upoštevaj tudi nove tehnologije in funkcionalnosti, ki se pojavljajo na spletnih straneh.
- Analizirajte njihovo digitalno prisotnost: Preučite, kako se vaši konkurenti tržijo na spletu. Poglejte, katera družbena omrežja uporabljajo, kako uporabljajo SEO (optimizacija spletnih strani za iskalnike) in SEM (plačljivo oglaševanje na spletnih iskalnikih), ali imajo blog ali e-novice ter kako vzdržujejo komunikacijo s svojimi strankami.
- Preverite cene: Preverite, kakšne cene konkurenti zaračunavajo za svoje storitve oz. izdelke. Primerjajte njihove pakete, cene dodatnih funkcionalnosti.