Odločitev, ali naj navedete cene na svoji spletni strani, je odvisna od vašega poslovnega modela in industrije, v kateri delujete. V nekaterih panogah, kot so npr. restavracije, trgovine z oblačili ali elektroniko, so cene zelo pomembne in stranke bodo verjetno želele vedeti cene izdelkov ali storitev, preden se odločijo za nakup ali obisk vašega podjetja.
V drugih panogah, kot so npr. izobraževanje ali poslovne storitve, pa se lahko cene razlikujejo glede na specifične potrebe stranke, in bi bilo bolje, da stranke dobijo individualno ponudbo, namesto da vidijo splošne cene na spletni strani.
Pomembno je, da se zavedate tudi konkurence in cenovne politike v vaši panogi. Če vaši konkurenti navajajo cene na svojih spletnih straneh, lahko to stranke pritegne k njim, če pa ne navajajo cen, bi lahko bili vi tisti, ki boste pritegnili pozornost strank.
Skupno, če menite, da so cene pomembne za vaše stranke in poslovni model, bi bilo primerno navajati cene na vaši spletni strani. V nasprotnem primeru pa bi bilo bolje, da jih ne navajate in se osredotočite na druge pomembne vidike vašega poslovanja.